Kupiłem dziś papierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska by przeczytać cały wywiad z Marcinem Plichtą.
Zdębiałem, gdy zobaczyłem reklamę na kolejnej stronie:
Nie rozumiem już – czy wydałem 8 PLN na Bloomberg Businessweek Polska by przeczytać wywiad sponsorowany, czy może jest to brak komunikacji pomiędzy departamentami w wydawnictwie? Tyle, że ktoś powinien odpowiadać za ułożenie szpalt! Więcej już chyba tego tygodnika nie kupię.
Przeciez reklama była zamówiona pewnie ze dwa miesiące wczesniej, a może nawet opłacona… i szła juź „z automatu”.
I zapewne z automatu trafiła na stronę po niby obiektywnym artykule?
Mirku, jak widzisz, trzeba strasznie na wszystko uważać…
Zwrócono mi uwagę, że Wydawca stoi po stronie Amber Golda https://twitter.com/mmlisiecki
I wszystko jasne, niepotrzebnie się oburzałem