Natalia Hatalska opublikowała wczoraj TrendBook 2012, który możecie pobrać z jej strony.
Co prawda nie jest to publikacja całkowicie bezpłatna – ceną jest polubienie na Facebooku, albo polecenie przez Twitter. Zachęcam jednak gorąco do lektury. Jestem przekonany, że opracowanie jest warte tej ceny.
Ja wyciągnąłem dla siebie kilka perełek. Jedną z nich jest artykuł Tadeusza Żórawskiego „Koniec starego świata”.
Nie wspominam już trendów zidentyfikowanych przez Natalię – dla wszystkich marketingowców powinny one stanowić temat do głębszej refleksji. Po lekturze, skusiłem się jednak by poszukać innych trendów.
Nie ukrywam, że liczę na pomoc. Jeśli uważacie, że udało się wam zidentyfikować jakiś ciekawy trend – zapraszam do komentarzy.
Znów chcesz pisać o teorii spódniczek i cykli gospodarczych?
Przyznaję, że o tym myślałem – zwłaszcza w kontekście tego co dzieje się w Grecji i po wczorajszych wypowiedziach premiera Hiszpanii.