Jak zwykle przez przypadek, czyli serendypijnie, kolega podesłał mi wczoraj logotypy dla nowego przedsięwzięcia do oceny.
Pomyślałem o moim Guru od reklamy, czyli o Jacku Ottwinowskim i o tym co powiedział mi kiedyś o logotypie – „nieważne co mówią eksperci, ważne by się tobie podobał i byś się z tym dobrze czuł – reszta, to już kwestia reklamy i marketingu„.
Postanowiłem więc zerknąć na Facebooka i zobaczyć co u niego słychać, a tu proszę. Takie cudo!
i komentarz Jacka: So simple. So powerful.
Cóż, jako zwykły konsument powiem tylko tyle. Oglądając ten filmik łapię się na tym, że kupiłbym nie tylko Pedigree Pal ale jeszcze kilka piesków. Cudo!
Reklama super… na szczęście wyznaję zasadę „Psy są super… pod warunkiem, że cudze” i tylko dzięki temu nie kupię cudnej psiny (chociaż w czasie reklamy takie „myśli” się pojawiły;) Ale gdy widzę slow motion i fajną reklamę to od razu mam przed oczami moje ukochane reklamy… nike. I mimo że nie kupuje to zawsze dają mi niezłego kopa motywacyjnego! Mała próbka:
Ale wszystkie są genialne:)
Dzięki za linka. Nike nie sprawdzałem, bo ostatnio w butach sportowych śledzę Adidasa i Pumę http://www.goldenline.pl/forum/regan-press/1176462
To dopiero kryminalna powieść o kłótni dwóch braci i podziale miasta na dwie strefy. Dopiero w ubiegłym roku, po raz pierwszy, prezesi dwóch firm spotkali się oficjalnie – choć podzielona rodzina od dawna nie kontroluje żadnej z tych firm